ARTinLAN - globalna wirtualna wioska dla języków i sztuki

« wróć

Projekt dąży do włączenia twórczego uczenia się w kursy języka obcego w celu zwiększenia motywacji uczniów do nauki i rozwoju języków obcych. Nauczyciele sztuki i języków będą zachęcani do wspólnej pracy i poprzez sztukę, taką jak taniec, muzyka, rysunek, teatr itp., Zainspirują młodych uczniów do zainteresowania się językami, ponieważ odkryją, że nauka języka jest zabawą. Włączając sztukę do nauki języków, projekt ma obejmować wszystkich uczniów w klasie, a także uczniów w trudnej sytuacji, takich jak imigranci, uchodźcy i uczniowie z dysleksją, którzy mogą mieć trudności z utrzymaniem koncentracji podczas formalnego nauczania i przezwyciężenia nauki. język. Badania pokazują, że pozytywne doświadczenia z kursami języków obcych we wczesnym wieku zwiększają motywację uczniów do nauki więcej niż jednego języka (Artsed 2009). Ostatecznie te umiejętności językowe wzmocnią ich późniejszą konkurencyjność na rynku pracy, gdzie istnieje wielka potrzeba wielojęzycznych pracowników.

Rezultaty projektu

O1-Lista kompetencji kluczowych CEFR i opracowanie zestawu działań ARTinLAN

O2- Globalna wirtualna wioska ARTinLAN

O3- Metodologia ARTinLan

O4-Ewaluacja

Partnerzy projektu

-Municipality of Vejle (Dania)

-Społeczna Akademia Nauk (Polska)

-University of Cukurova (Turcja)

-Skola Pelican (Czechy);

-The Mosaic Art and Sound Ltd. (Wielka Brytania)

-Viksjoforsbaletten (Szwecja)

Czas trwania projektu:

01.09.2018-31.08.2020

 

Informacji na temat projektu udziela:

Koordynator projektu w SAN: Joanna Palusiak, e-mail: jpalusiak@san.edu.pl

 

 

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
Projekt odzwierciedla jedynie stanowisko jego autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nim zawartość merytoryczną.

 


Erasmus
Europa dla obywateli
Visegrad
Media
Tempus